For Android device For iOS device

កុម្ភៈ

ការ​បង្ហាញ​ពីការ​ប្រើ​ប្រាស់ Graphic ក្នុង C++

♦ រៀបរៀងដោយ អតីតសិស្ស ឌី ជីវ៉ា http://training.antkh.com/students/?s=3707

សួស្តីអ្នក​ទាំងអស់​គ្នា​! ! នេះជាការ​បង្ហាញ​ពីការ​ប្រើ​ប្រាស់ Graphic ក្នុង C++ ។ ឧទាហរណ៍​ខាងក្រោម​គឺ​លទ្ធផល​រូប Circle ដែល​បាន​ប្រើ Graphic ក្រៅពីនេះយើង​ក៏​អាចគូសរូបរាងជា rectangle, ellipse, line...etc ។  
មុននឹង​ប្រើ​ប្រាស់ graphic នៅ​ក្នុង c++ យើងត្រូវ ៖
- download Graphic header file (ចុចនៅទីនេះជា link សម្រាប់​ធ្វើការ​ទាញយក https://shorturl.at/oqwLN
- Copy graphics.h and winbgim.h ទៅកាន់ C:/Program File (X86) /Dev-cpp/MinGW32/include
- Copy libbgi.a ទៅកាន់ C:/Program File (X86) /Dev-cpp/MinGW32/lib
- Copy ConsoleAppGraphics.template, ConsoleApp_cpp_graph.txt ទៅកាន់ C:/Program File (X86) /Dev-cpp/Template
- ក្រោយមក​បង្កើត project ដោយ​ជ្រើសរើស Empty project → ok
- ចុច ALP+P
project option parameter tablinker ហើយ Copy 
-lbgi
-lgdi32
-lcomdlg32
-luuid
-loleaut32
-lole32
- កូដនៅ​ក្នុង IDE Dev-cpp យើងចាំបាច់ include headerfile (graphics.h) ។ Function initgraph () សម្រាប់ Initializes graphics system ។ Function circle () សម្រាប់​គូសរង្វង់​ដែល parameterទី១ គឺប្រវែង x ,ទី២គឺប្រវែង y និងទី៣ គឺ raduis ។

 ​វគ្គ C++OOP ​តម្លៃ ៦៥ដុល្លា http://training.antkh.com/cppoop.aspx

  ​សម្រាប់​ព័ត៌មាន​ទំនាក់ទំនងមកយើង​ខ្ញុំ ៖   https://t.me/anttechnology https://web.facebook.com/anttrainning

Facebook Page: ANT Technology Training Center ANT Learner ANTTrainings

  ​សម្រាប់​លោកអ្នក​ដែល​ចង់​ដំឡើង​កម្មវិធី ANTLearner ឬ​កម្មវិធី ANTPedia ​សម្រាប់ Windows សូម​ចូលរួម Telegram÷ https://t.me/AntTechnologyTrainingCenter

មតិ និង​យោបល់​ទៅលើ​អត្ថបទ​នេះ (តាម Facebook)

ខាងក្រោម​នេះ​ជា​យោបល់​ផ្សេងៗ​របស់​អ្នកទស្សនា